Fryser ihjäl!

Min dag har varit superbra! Den började bra och slutade bra, sånt gillar vi :D Tog moppen till infra city med Linda, köpte dricka + bulle. Sen åkte vi mot kairo men ångrade oss när vi var framme så vi åkte till rösjönn istället :D På vägen mot rösjönn så körde en bil om oss och vilka muppar säger jag bara! Körde om oss men bromsar konstant och kör sakta så t.o.m jag måste bromsa! Killarna tittade bak på oss hela tiden och drog ner rutan och ja vet inte vad.. Moget säger jag bara. Men iaf! På rösjönn var det hur varmt som helst, vi satt på bryggan lutandes mot ett berg och hade musik på i Lindas högtalare :D Sjukt kul! Det blev en del bilder kan ma säga xD
Vi åkte hem vid 5 tiden och åt, sen åkte vi till rösjönn igen haha! Men då hade solen gått ner och det var kallt. Hahah vi dansade för fullt på bryggan för att bli varma och det funkade faktiskt :D

Kom hem för en stund sen :) och jag fryser! Mina händer är helt stela och känner knappt av mina fötter xD Mamma försökte värma mina händer och det brändes! Usch, det gjorde ont :o så kall var jag ^^ Det är ruskigt kallt att åka moppe på kvällen ^^ Men så jäkla kul så det finns inte!

Nu tänker jag kolla på film och äta ett äpple :) Har lagt en TJOCK madrass på soffan så hoppas jag sover bättre inatt! Min rygg gjorde jätteont idag.. Jaja, min sladd till kameran ligger inne i mitt rum där mina kusiner sover just nu så ni får bilder imorgon :) hoppas jag!
Haha när jag tog fram min väska igår såg jag att lappen ifrån när vi flög satt kvar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0