Fredagsmyyyyyyyys :D

Det har varit en sjuk dag idag! himla rolig + knasig! Kan berätta om skoldagen lite senare för just nu sitter jag uppe i vardagsrummet med datorn och kollar på unga läkare. Det är sjukt intressant, just nu handlar det om nyfödda bebisar som opereras av unga läkare. Så jag har inte så mycket tid att skriva just nu.

Mamma, pappa och Jesper har åkt till kompisar så jag är HELT ensam hemma just nu. Tycker det är skönt men ändå läskigt. Så jag hämtade upp min dator till övervåningen, så nu har jag både tv:n + datorn som kan underhålla mig. Där nere är det så tyst och man hör småljud ibland, det går inte att slappna av ^^ Men nu är tv:n på hög volym och datorn är igång där massa trevliga människor skriver till mig :)

Uppdaterar er senare när programet är slut :) Har även chips + mineralvatten här uppe. Riktigt mys har jag faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0