Fan vad grym jag är!

Igår på kvällen bestämde Johanna och jag att vi skulle äta på subway till lunch idag. Så när vi var i trapphuset på väg ner till sollentuna centrum så sa jag till Johanna.

Jag: Undra vad det är för lunch i skolan, luktar som typ köttbullar och potatis.
Johanna: Nej, säg inte så, köttbullar är gott ju!

När vi är framme vid subway så provar vi en ny med tonfisk och vitlökssås och det var verkligen matorgasm! Johannas och min nya favorit! Men den var dyrast av alla + väldigt mättande ^^

När vi väl är tillbaka i skolan och går upp för trappan kommer några i 1an, då passar Johanna och jag på att fråga vad det var för lunch i skolan och vem hade rätt!!?!??!! JO JAG! Det var köttbullar och potatis till lunchi skolan! FAN VAD GRYM JAG ÄR! :D Haha.

Just nu har vi rast, har en lektion sen och det är matte sen slutar jag. Måste hem och vila lite sen ska jag jobba vid 18:45.
Hela förmiddagen har jag jobbat med en uppgift vi fick idag. Fattar inte hur jag ska hinna allt. Måste göra en kom ihåg lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0