Dagens höjdpunkt, Stephanies bananfobi! xD

Kom precis hem ifrån jobbet och herregud vad jag är trött.. Träffade Jossan på sollentuna station, kuligt.
Nåja, har inte fått göra så mycket idag. Har pratat en hel del med patienterna och gud så söta dem är! Man vill bara krama om dem :D
Kan bara säga att jag är superglad för att Stephanie jobbar på samma avdelning som mig, hade haft supertråkigt annars :o Vi käkade lunch ute i solen (nästan).
Haha shitt vad jag skrattade när Stephanie höll på med sin banan! xD Hon hatar bananer, ändå så åt hon en banan. Hon hatar att se bananskal ligga i papperskorgen så hon kollar ner i papperskorgen så det inte ligger något ska där xD Haha gud asså Dagens höjdpunkt, Stephanies bananfobi! xD

Det är mycket jobbigare att jobba kvällar.. Nu är jag ledig i helgen och jobbar dag på måndag igen. Skönt med lite ledigt.
Jag är så himla trött. Håller på att somna nu så jag måste börja fixa allt inför sängen och sen kolla på film och därefter sova.

Imorgon är det valborg och jag har fullt med planer! Så imorgon kommer det bli en superbra dag känner jag på mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0