Bloggen har blivit ganska tråkig på sista tiden..

Jag har fullt upp i skolan.. Plugg så det knakar, sömnbrist, trötthet.. Blir ungefär ett inlägg varje dag.
Stannade kvar efter skolan och gjorde klart ett mattepapper.. Sen när jag skulle ta tåget så var det försenat pågrund av sjukdom stog det. Sen stannade tåget mitt i ingenstans pågrund av att nån hade hoppat framför tåget.. Så det tog 1.5 timme att komma hem ifrån skolan, istället för 10 min som det brukar att ta.

Nåja, väl i väsby så hämtar mamma mig på stationen så åker vi till märsta för att byta ett par grejer som vi köpte i helgen. Sen handlade vi. Kom hem, hann sätta mig ner i 15 min sen var jag tvungen att åka till jobbet. Kom hem för ett tag sedan och nu är jag så trött att mina ögon inte orkar hålla sig öppna. Snart påsklov, dessutom så har vi studiedag på torsdag!
Mamma kom precis in med en hemmagjord smoothie! Så ska lägga mig under täcket och mysa med det till de sista avsnittet av stockholm-båstad som jag missade igår.
Ni har säkert redan räknat ut att jag inte har hunnit ta kort på mina nya grejer, men det kommer!


Myyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0