ÅRETS FÖRSTA GRILLNING! 8e april!

Skolan var helt okej idag :) Angående utvecklingssamtalet så hade jag inga IG, hade några G och mvg i svenska, idrott och engelska, woohooo! :D Vissa lärare hade inte ens fyllt i så vissa ämnen vet jag inte än, t.ex som matten, men tippar på G iaf.
Tog tåget hem med handikappade Olli :) Hoppas du slipper kryckorna snart! :) Nya planer på G inför nästa vecka, trevligt värre :)
Direkt när jag kom hem så åkte mamma, pappa och jag och hämtade ut mina pengar. Sen hämtade vi ut mitt paket :D Haha det är alltid en och samma kille som står i kassan och han är så sjukt snäll! :)
"det står att du ska betala här också" haha det är jag medveten om sa jag till honom, då svarade han "haha bra det tjejen" sen blinkade han åt mig haha xD Alltid lika trevlig, han har gått 2 klasser över mig i grundskolan så har pratat med honom en del :) Haha nog om han! ^^

Till middag blev det friterade pommes och grillat kött! Åh vad gott det var! Sen hade mamma gjort en supergod sallad med dresing och massa gott! Åh, en riktigt höjdar middag! Sen ägda jag pappa rätt så mycket vid bordet ;) Vi pratade om killar och där blev han riktigt ägd av mig :D

Vid 20:00 kom alla kompisar till Jesper, inklusiv "den snygga killen". Hälsade på honom sen gick jag upp til vardagsrummet och kollade på talang med mamma och pappa :) Hela övervåning vibrerade av all hög musik xD Dem skrek högt och spelade poker så de blev att man fick ha tvn på högsta ljud för att kunna höra något ^^ Haha Jeppe kom upp och sa att dem skulle åka till stan nu och visa "den snygga killen" stockholm lite. Brorsan var inte lite dragen heller ^^

Hehe, just nu lyssnar jag musik och.... pratar med fina vänner såklart! :D Men måste avsluta snart och kolla på film. Imorgon får vi se vad dagen bjuder på :)


Mina kläder! haha min bikini menar jag xD visar bikinin en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0