Åh vilken härlig dag!

Har fått med mig 2 superfina saker hem idag! Ska visa allt senare ikväll.
Om en halvtimme börjar talang så det ska jag upp och kolla på. Mina kusiner är hos min mormor och äter middag så endast min familj är hemma nu.
Imorgon tror jag det kommer bli en superbra dag! Precis som idag :D Imorgon ska mina kusiner, min moster, mormor & morfar, och min familj äta ute på restaurang :D 

Men ikväll ska jag bara ta det lugnt :) Ska som sagt kolla på talang och efter det ska jag nog ner och plugga lite. Så jag blir klar med arbetet som försvann igår!
Det är endast jag som har varit duktig och ätit middag! Restenn av familjen har inte ätit, haha intressant :D

Nej men, nu börjar det gå överstyr xD Vi hörs senare ikväll med bilder på mina saker KÄRLEK! Och kanske bilder ifrån rösjönn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0