Yeey, lyckades göra en header trots allt! :)

Nu är jag klar med bloggen. Har jobbat med den i 2 dagar nu. Lika jobbigt som att plugga ^^ Och varför har jag inte pluggat matte idag!? Eller alla sjukdomar till provet!? för att jag inte hade lust! :)

OLLI, DU HAR SNOTT MITT HÅRBAND DIN TJYYYV! :O Hahah. Mamma kom hem nyss! Jag fick godis, läkerol, tuggummi, och massa smink från båten :) Glaaad! Så nu är dagen räddad. Imorrn "måste" jag plugga.

Jag nästan längtar till skolan! :O För varje tisdag åker jag hem till älsklingen och sover där! :D det gör att jag längtar, vilket är bra! Älskar vårt nya schema, speciellt onsdagar då vi börjar 13.00 och har idrott hela dagen. Mahah, me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0