Snart går älskling till skolan.. :(

Ligger i älsklingens säng just nu. Älsklingen är nere och äter, snor hans dator så länge ^^ Igår kom jag fram till älsklingen vid 17.00. gud vad mycket folk det var på tåget! Stört. Vi myste iaf hela kvällen och kollade på film. Somnade nångång vid 11 tiden, trötta människor.
Imorse skulle älsklingen egentligen till skolan! Men han struntade i första lektionen. Både bra och dåligt. Men är glad att jag fick vara med honom längre.
Egentligen borde jag sova nu men jag är hur pigg som helst, och jag som börjar 13.00 idag. Suck på mig.. Jaja, imorrn ska jag till sjukhuset och prata med min läkare om när jag ska läggas in. Tror det blir v43. Inte säker än.
Men nu ska jag glo på min mupp som äter frukost! Efter skolan ska jag iaf direkt hem och fortsätta kolla på min älskade serie! Eller så kommer jag tillbaka hit, jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0