Rosa tjejen :)

Idag har jag varit HEEEELT rosa! Tog på mig min rosa mjukisdress imorse, och sedan min älskade rosa mössa :) Bara halsduken som var svart. Idag har jag varit lite flummig, kanske för att Lukas har gjort mig så jäkla nervös! Fy på honom!
Idag har jag smällt till folk med min rosa mössa! :D, det var kyyyyl! Slog till Felina, Olli, Robin och Johanna, ingen blev sur.. Utom pms barnet Johanna :D Hon kommer hata mig nu för att jag skrev "pms barn" Hehe buusig (a)

Pjäsen gick superbra idag! Alla apploderade så snällt :D Nääää, nu måste jag duscha, stressigt som fan! Jobbet är iaf inställt för att min lilla unge har så ont i tanden så hon vill inte göra mer besvär för mig, gulligt av henne. Nej! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0