Restaurang snart! :)

Nu ska jag ta på mig min nya snyggis tröjja som jag fick av mamma idag :) Sen ska jag åka till en ching chong restaurang och käka china mat! :D Hundra år sen jag gjorde de, så det ska bli mys :) Pappa har åkt till kompisar för att spela poker, och Jeppe ska åka till kompisar, så senare ikväll blir det mys med mami :) Vi har hyrt film och köpt massa gott. Flygbiljetterna till pappa och mig ligger i tryggt förvar i mitt rum :D

Imorrn har pappa LOVAT att köpa pluskort till mig! Det första vi gör när vi vaknar är att fixa de! Så får hålla ut med att träffa älsklingen tills på tisdag :( Men det klarar jag! Nu måste jag fixa mig, och sedan dra ut och äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0