Random kille på sollentuna station.

Skoldagen gick snabbt idag. Min grupps pjäs blev iaf klar idag. Missade tåget hem.. Så fick vänta i 15 min bara för de. OM jag dog!

Satt mig på en bänk, lite senare kommer Mylade och gör mig sällskap. Vi ser en kille i typ 25-27 års åldern, stå en bit bort. När vi kollade vinkar han och börjar ta fram mobilen. Mylade och jag tycker han ser lite skum ut. Så vi börjar snacka lite, se ser vi att han är på väg mot oss. Kändes som om han skulle slå oss, haha! Han börjar snacka med oss. Jag gillade inte honom ett dugg så jag kollade hela tiden om tåget kom. Han var riktigt skum! Han stod precis bakom oss, Tyckte inte om när jag inte hade koll på honom.. Han hade hotat och allt. Tillsist kommer tåget! Vi går direkt ifrån honom och väntar på att SEGA tåget kan stanna nångång! Han ställer sig precis bakom oss, åh nej tänker vi då. Men precis när tåget stannar springer vi iväg till en dörr längre bort. Då blev vi av med honom! Himla skum kille.. På tåget hem snackar vi om honom hela tiden. Väldigt knäpp! "oj du tappade den här" sa han till Mylade, och då stod det hans nr på lappen!? Hahahahha, jag hittade en lapp i min luva när jag kom hem!! xD Där stod hans nr och lite till.. Hahaha hur knäpp får man va egentligen!? :O 26 år liksom!? gamling..

Hahaha jaja! Nu ska jag kolla på film. Har precis skickat ett mail till min doktor. Så nu ska jag läggas in v.43 i tre dagar. Mysigt värre.. Har precis gjort 2 flätor i håret, så imorrn blir det änglahår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0