Massa frågor om älskling och mig.

Är han/hon envis? 
Haha, skoja inte! :)

Beskriv honom/henne med två ord? 
VÄRLDENS BÄSTA!

Föll du för honom/henne direkt? 
JA! men trodde aldrig jag kunde få honom, men nu har det gått 7 månader och en vecka snart. Där ser man! :)

Du har roligt med honom/henne?
 
Alltid!

Vad är det finaste han/hon sagt till dig? 
ojj, han har sagt riktigt många fina saker till mig, men det allra finaste var nog faktiskt när han sa " jag älskar dig " första gången.

Hur träffades ni första gången?
Jag tog kontakt med honom, sen har vi försökt träffas under en lång tid men det kom alltid saker ivägen, men 2010-02-12 träffades vi första gången i stan, allt gick bättre än mina förväntningar.

När blev ni tillsammans?
 
14 februari 2010

Hur länge har ni då varit tillsammans?
 7 månader och en vecka snart.

Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? 
Om jag säger så här. Vi pratade i över ett halvår innan vi träffades. Vi webbade och han ringde mig, vi försökte träffas en antal gånger. Så man kan säga att vi kände varandra lite.  

Har ni sovit över hos varandra?
 
ja gud ja.

Har ni bråkat någongång?
Vi bråkar väldigt sällan. Vi har haft ett stort bråk.

Vem håller fjärrkontrollen?
 
han :)

Vad har ni gemensamt?
 
Vi har ganska mycket gemensamt när det gäller förhållande, vi tar liksom en dag i taget osv. :)

Har ni samma åsikter om saker?
 
Oftast :)

Börjar ni planera er framtid?
 
Haha, verkligen inte ^^ men såklart hoppas jag att vi håller livet ut! :)

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?
 
3 veckor tror jag.

Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra?
Klart vi har! :)

Hur länge kommer ni vara tillsammans?
 
Varken han eller jag kan veta det. Men jag tror jag talar för båda när jag säger att vi hoppas på att vara tillsammans hela livet. Marcus och jag tar en dag i taget, sen är det bara att hoppas! :)

Där fick ni svaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0