Läs här så slipper jag säga samma sak om och om igen ;)

Jag och min pojkvän.

Vad heter ni? Josefine och Marcus.
Hur länge har ni varit tillsammans? 7 månader och 1 vecka.
Är ni förlovade? nej.
Bor ni ihop? nej.
Har ni barn? nej.
Har båda körkort? Nope :) 
I så fall, vem kör bäst? han KOMMER göra.
Kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han :)
Vem är äldst? jag :) Eller inte..
Vem fyller först på året? jag! Eller.. kanske inte.
Vem är längst? han, eller? ;)
Vem sjunger bäst? han!
Håller ni i handen på stan? Absolut! :)
Blev du kär i första ögonkastet? Skoja inte!
Har ni några framtidsplaner? Haha nej, vi tar en dag i taget! :) 
Har ni gråtit i varandras armar? yes :(
Har ni varit utomlands tillsammans? nej :)
Vem lagar bäst mat? Vet inte riktigt, tror han :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på film och myser :)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja! :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? allt på honom är fint!
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag råkar ibland (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0