JAG ÄLSKAR DIG! ! ! !

Lång dag. Igår åkte jag till älsklingen. Vi myste, han spelade "lite" ;) Sen somnade vi hyfsat tidigt.
Älskling gick inte till skolan imorse, så vi fick mer tid tsm. Det gillas! men jag var tvungen att gå till skolan.. Det var hur svårt som helst att lämna honom vid dörren! Jag sa alltid "en till puss, sen måste jag gå" men det blev ungefär 4 till och så fortsatte det så. Hehe. Sen stod han kvar jättelänge vid dörren! De var så himla svårt att gå ifrån honom, jag ville stanna! Vi ses ju inte förns nästa tisdag.. :( Länge.. men det ska jag nog klara av. Idrotten gick bra. Blev lite stress hem sen, höll på att missa jobbet. Men jag hann.

Efter jobbet tog jag moppen hem. Men kom jag hem? nej! Jag fastnade i trafiken i 3 timmar!! Det var totalt kaos! Motorvägen stod still i 2 timmar, inget rörde sig. Inte heller där jag stod. Fan vad irriterad jag blev! Jobbet slutade 17.00. Jag kom hem 20.00! Och det tar vanligtvis 3 min med moppen hem från jobbet! Aja..

Har kollat på idol ikväll, lite trist när det inte är lika mycket humor i programmet. Lite för seriöst tycker jag. Tog precis en alvedon, min tredje för dagen.. Migrän eller vad, hmm.

Nu ska jag prata med en tjej som har hand om älsklingens present. Har inte köpt den än, bara lagt undan den så ingen annan kan köpa den. Imorrn efter skolan åker mamma och jag till ett ställe och kollar på en annan grej till älsklingen. Vi ska jämföra vilket som är bäst, sen köper jag en av dem :) Hoppas han blir glad.. Redan nervös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0