I skolan.

Nu sitter jag i skolan och jobbar med religion. Det går lite segt när man inte fattar något och när det inte finns någon fakta i boken..

Igår var jag hos älsklingen, är väldigt besviken på mig själv. Jag kunde ha gjort massa saker bättre, visste att jag skulle sabba det.. Det är ju älsklingens födelsedag idag!! GRATTIS ÅTERIGEN MIN SÖTNOS! Hoppas på att få åka till honom i helgen, men än så länge är det osäkert eftersom vi håller på och river i mitt rum.

Jag älskar att vakna bredvid min sötnos, han pussar mig alltid på morgonen, man blir så himla glad då. Och att känna hans kroppsvärme på morgonen är underbart! Man blir så himla varm på direkten! Älskar älskar älskar honom!

Men nu måste jag fortsätta jobba, ikväll får ni nya bilder på älsklingen och mig som vi tog igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0