Helt slut i kroppen.

Fy vad trött jag är i kroppen nu. Blev klar med träningen för ett tag sen och nu har jag precis duschat. Tränade rumpa, lår och armar idag. Mina armar är riktigt stora nu asså! :D Haha, nja inte så men på god väg! Kan inte sluta kolla i spegeln, det syns verkligen att dem har växt! ^^ Beundrar verkligen mina armar nu tihi. Okej nog om de! :)

Jag mår lite bättre nu iaf, det är skönt. Men har världens träningsvärk! Stretchade inte igår så då får man stå sitt kast, men det gjorde jag idag iaf! Nu ska jag kolla på film sen sova. Måste till skolan imorrn fast mitt tillstånd är som det är. Har missat alldeless för mycket! Imorrn blir det mer träning! Sen ska jag ut gå som en dåre! Snart ska jag skaffa gymkort och då jäklar asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0