Halvdag imorrn! :D

Idag var det väldigt jobbigt att stiga upp! pallrade mig upp ur (soffan) iaf. Väldigt chill i skolan, vi har börjat med religion.. Hatar de! Fattar ingenting! Så nu ska vi svara på 10 jävla frågor om Islam, kristendomen och judendomen.. jippie.. Andra positionen kollade vi på en film om abrahams barn eller vad det nu var. Jag tänker inte säga något om den, har inte direkt koll på vilka som läser min blogg i klassen, säger jag något negativt så får jag bara massa klagomål om det imorrn, så jag håller käften :) Kan iaf säga att den var väldigt barnslig..

Nåja, imorrn har vi halvdag! Vi slutar alltså 12.00. Hur skönt som helst! Kanske åker iväg med Johanna efter skolan då. På en låååång tur :)

Kom hem från jobbet för nån timme sen. Han sov redan när jag kom, men han vaknade efter en timme så det var bara att försöka natta honom igen.

Nyss gjorde jag ett par övningar och lite stretching efter det :) Ska köra liiiite till snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0