Fredag imorgon!

Usch vilken jobbig skoldag! Tema heeeela långa dagen. Wazzim var inte snäll mot mig på stationen! :O Han höll mig sällskap och sen kom en kompis till mig som jag verkligen inte orkade prata med, då klappar han mig på ryggen och säger "ta hand om dig jossan" sen går han den muppen! :O

I helgen måste jag råplugga! Matte, samhäll, pjäs, prov, och tema. Gahh hur ska jag hinna allt! Det mesta ska vara klart tills på tisdag! buhu..

Nej nu måste jag lägga mig i sängen känner jag innan det blir värre. Gissar på att det kommer bli en jobbig natt.. Har lovat en del personer att vara vaken imprincip hela natten, vissa mår inte bra och jag kan inte säga nej till dom. Jag behöver verkligen sova men jag ställer upp för mina vänner. Får hoppas på det bästa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0