En till film med massa godsaker!

Nu ska jag kolla på en till film. Filmgalen tjej!! Ne, men har inte så mycket annat att göra så. Bloggen får se ut som den gör ett tag nu. Jobbigt med design ^^

Imorrn måste jag hyfsat tidigt upp. Polisstationen stänger 13.00 Så måste hinna dit innan dess. Sen köpa flygbiljett. Få pappa att köpa pluskortet imorrn så jag kan åka till älskling! Fixa min dumma ipod! Mycket att hinna med. Och hoppas verkligen jag mår bättre imorrn! Ber till guuuuuud. (nästan) Men men. Nu väntar min film på mig. Fast! Innan jag somnar ska jag ha hunnit skriva några rader i boken! Annars blir mitt arbete aldrig klart i tid! :O


Saknar Johannas gamla hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0