Desperat!

Börjar bli arg på Klas nu! Han hör aldrig av sig och jag börjar verkligen bli desperat!

Inatt slog kroppen till. Behövde inte gå in. Dem sa bara att jag skulle trycka i mig nått sött sen sova ut. Och på morgonen mådde jag bättre. Men jag var väldigt trött. Men jag kunde inte stanna hemma. Behövde verkligen bli klar med samhälls arbetet! Så åkte till skolan. Blev klar med arbetet på 2 timmar. Jobbade på rasterna för att hinna. Vid lunchen åkte jag ifrån skolan för att hinna till tandläkaren. Fan vad ont den där jäkla kameran gör! fick fan inte ens in den i munnen! Inga hål iaf. Men ska dit igen imorrn för att göra nått skit.. 11.30 ska jag dit, dålig tid.

Efter tandläkaren gick jag hem och tog på mig myskläder, sedan gick jag och la mig. Vaknade för nån halvtimme sen. Sovit i 5 timmar nästan. Och är hur trött som helst fortfarande. Mina ögon vill bara stänga sig och somna om. Ska ta det väldigt lugnt ikväll så jag inte får tillbaka giftskiten! Men vill ut och röra på mig men vet inte om det är så bra.. jaja.


Vill ha värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0