Barnslig på hög nivå! (a)

Kom precis hem från ching chong restaurangen med mamma :) GUUUUUUD vad goood mat det var! Jag tog en maträtt på menyn som innehöll 4 små rätter. Bland annat friterade räkor, fläskfile, biff, kyckling och massa annat! och då fick man en efterrätt gratis. Friterad banan med vanilj glass! Åhhh vad gott det var! Fast jag inte orkade allt, lite skuldkänslor över de, jaja :)

Fy fan! på vägen hem från restaurangen, precis när vi har kommit ut, då springer det minst 5 BAMSE råttor över mina fötter! Jag blev helt paff! Sen blev jag så äcklad så jag sprang ifrån mamma och direkt hem! Det kröp minst 20 råttor vid stationen! fyfan vad äckligt...!

Nu är det bara tjejer hemma i huset ^^ Mamma, min moster och jag :) skööönt! Så nu håller jag på med en barnslig sak jag ska visa älskling på tisdag (a) Men det är tanken som räknas så hoppas han tar det bra ^^ Så ska fortsätta med det nu :) sen skriva lite på mitt arbete :)

Fast kanske ska ut snart.. Men vet inte.. Vill inte bli sjukare än vad jag är!


Kommentarer
Postat av: Amandah

Snygga Jeans, vart har du köpt dem?



Fin blogg btw, kommer fortsätta följa dig. :D

Mvh Amandah

2010-09-08 @ 23:10:27
URL: http://exeggutor.blogg.se/
Postat av: josefine

dom är köpta från Bik bok :)



Nämen, man tackar :D Roligt att höra :)

2010-09-08 @ 23:23:13
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0