Yes man.

Kollar jag på just nu. Ska strax fixa ordning mig för sängen soffan. Sover i köket i natt igen. Har iaf varit och köpt min älskade garderob nu! Men IKEA har ju världens sämsta service.. Så det blev för sent att montera ihop den. Men det fixar vi imorrn eller på onsdag. Och jag blev helt paff när jag såg vad allt gick på!!!! 7110 kr! Hur fan gick det till?! Men när jag kollade på lappen igen så stod det att det var skjutdörrarna som kostade 4500... så jävla dyrt usch!

Har fått en till fråga fast om diabetes den här gången men den svarar jag på imorrn ist. Är för lat för att göra det nu ^^

Inte långt kvar tills jag får träffa min sötnos heller! Förhoppningsvis på onsdag, torsdag eller fredag! Vi har inte direkt pratat om vilken dag men så snarast som möjligt :D <3

Nu ska jag fortsätta kolla på yes man och äta detta




                                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0