Usch vad är det som händer.

Har precis skrivit över 100 st "tack". Efter ett tag blev jag osäker på hur "tack" stavades ^^ Blev så förvirrande att skriva det så många gånger. Men nu är jag klar.

Jag måste nog lägga mig ner och vila lite. Känns som om jag är förlamad på vänstra sidan. Från nacken ner mot axeln. Men det är jag inte men känns som det. En otrolig värk som bara gör ont. Känner mig helt konstig. Helt yr, ganska borta. Vet inte vad det är som håller på att hända men vi får se imorrn om det är borta. Jag måste ändå plugga nu, hur dåligt jag än mår. Det här får bli sista inlägget för idag. Imorrn är det den 16 november! Och om ni inte minns fel så skulle jag göra en sak! Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0