Tomtenatta strax!

Eller vad det nu heter! 20:00 ska jag åka dit iaf. Får se hur det går med mina planer där! Ser ut som om allt kommer att spricka men vi får se!

Kom iaf hem från gymnasiemässan nyss typ. Har varit där hela dagen, stått, pratat, sprungit, masserat osv. Jobbigare än det låter! Så är ganska trött i kroppen. Super bra att man börjar 08:00 imorrn.. Måste upp 06:00 och ta ett tåg 06:58.. Och så kommer hela tåget vara proppat vid bara tredje stationen och jag ska åka 15 stationer.. Jaja sånt är livet. Ska vara på k.71 imorrn, en helt annan avdelning. Jaja, har precis ätit lite och nu ska jag väl kolla runt lite på datorn och sedan fara iväg! Blir nog rätt sent innan jag kommer hem så får se om jag hinner blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0