Tidsfördriv.

stava ditt namn utan några A - Josefine :)
har du ont någonstans just nu - Nepp :)
är du singel - Nej! 
vad är ditt favoritnummer - 7

är du nöjd med ditt liv just nu - jadå :)  
vart önskar du att du var nu - Hos älskling.
vad borde du göra just nu - Lata mig :)
kan du nå dina fötter med raka ben - Nästan ^^


är du kär i någon -
Oh jaa!!!

kan du skruva tungan - jupp
har du någonsin velat bli läkare - Ja, men tror jag stannar på sjuksköterska :)  
vad drack du senast - Saaaaft
vem pratade du senast i telefon med - Mamma ♥
är du glad - Hihih ja! :)  
är du piercad någonstans -....

vad har du för planer för kväll - Mysa med Ben & jerrys till alla serier jag har missat!
hatar du folk som ljuger - Ja!
föredrar du blonda killar eller brunhåriga - brunhåriga :)
har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för - ja..
har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få - ja.. Men nu har jag honom!<3
hur är det mellan dig och dina föräldrar - mycket bra! :)

tycker du om ditt liv - ja!
vad tycker du mest om i ditt utseende - Mina fötter! Haha ne men.. Inget, men det ska bli förändring :)

förlåter du eller glömmer du -
både och

har du mest tjejkompisar eller killkompisar - killkompisar

har du någonsin masserat någon - ja.
vad är du rädd för - Att bli sårad..
har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa - Yes!
önskar du att du var en av motsatt kön - Haha nej, men skulle va kul att testa för en dag! ^^  
lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek - Nej.
när grät du senast - I veckan.
saknar du en kille just nu - OM jag gör.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0