Slutar 21.30 idag.

Ska strax börja klä på mig. Snöstorm på hög nivå ute just nu så det blir att ta på sig tjockis jackan för första gången i år. Idag börjar jag på riktigt. Är lite nervös faktiskt, undra vad jag kommer få göra.. Hoppas iaf på att kunna ta tåget hem med Censie ikväll.

Ska ta 12.28 tåget så måste nog börja klä på mig. Ska hinna köpa mat också som jag kan ha på jobbet, men det gör jag i huddinge. Aja, nu blir det varma kläder, skor och jacka. Mitt halsont har försvunnit nu! Det går väldigt mycket magsjuka nu överallt, om det finns det på min avdelning så kan jag inte jobba. Magsjuka är dödligt för mig. Usch! får se om jag hinner uppdatera mer idag. Kommer hem vid 22.30 ikväll.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad väljer du, julmust eller cola? =)

2010-11-24 @ 11:54:18
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Josefine

Inget av det egentligen men om man måste välja så säger jag väl julmust :)

2010-11-24 @ 22:39:54
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0