Precis kollat klart på emil :)

Och nu ska jag kolla på toy story :) Älskar gamla filmer, fast den är inte särskilt gammal ^^ Imorgon ska jag jobba hos plutten på kvällen. På dagen så ska jag bara ta det lugnt! Så jag blir frisk. Har pratat med Vickan om tisdag. Eftersom vi har fått samma praktikplats bara olika handledare, så ska vi ta tåget dit tsm, ingen av oss har varit på huddinge sjukhus förr så bättre att man är två. Kommer aldrig hitta rätt ^^ Bir förvånad om jag lyckas ta mig till huddinge sjukhus, sen ska man leta efter sin avdelning och sedan efter sin handledare ^^ Aja!

Jag har en del saker på min önskelista till jul! :D Men ska göra en önskelista i bilder ist för att skriva dem här :) Blir roligare!
Imorgon ska jag fixa lite inför "16 november" som verkar bli väldigt försenad! Och så ska jag prata med pappa om sats! Tror jag ska börja med ett månadskort och se vad jag tycker, tycker jag om det så fortsätter jag :)

Men nu blir det mera film! Och en rejäl sovmorgon imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0