Nu ska det göras te och toast :)

Som rubriken lyder :) Jag har pluggat en del. Och nu orkar jag inte det längre! Imorrn jobbar jag. Tisdag är jag ledig och onsdag jobbar jag kväll. Ganska skönt schema än så länge :)

Haha Jeppe kom precis hem från Jönköping.. Och han har inte duschat sen i torsdags! Fy vad snuskigt! xD Han har bara nördat dator med kompisar, sovit på golvet och återigen nördat dator. Antar att det inte fanns dusch.. Men blää! xD Han som ALLTID duschar 2 gånger om dagen.. Haha!

Men nu ska jag koka lite te och göra en toast. Det får bli jordgubb och vanilj te från danmark :) och så klart så ska jag kolla på film! :)
Som det ser ut nu så ska jag åka till älskling imorrn och sova där :) Om inget händer så blir det så :)


Haha kolla vilken megapåse med chips mamma köpte till mig! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0