Nu kör vi på lite tidsfördriv tycker jag :D

HUR

Svarar du i telefonen: olika
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Det vill du veta va :)
Mycket är klockan: 21:00
Många kontakter har du på msn: msn är såååå tråkigt ^^
Fick du detta test: Lindis! :)
Spenderar du en regnig dag bäst: Ut och hoppa i pölar! Haha, ne men film typ.

VEM

Pratar du med på msn just nu?: blä på msn x1000 :)
Ringde dig senast?:  mamma.
Pussade dig senast?: Yumyum.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha ingen.
Saknar du mest just nu?: Väldigt mycket ska du veta!
Är din bästa vän av motsatta kön?: vill inte välja :O
Ska du träffa imorgon?: Haha Andreas kommer jag absolut att träffa! xD
Umgicks du med senast?: Brodern min :)
Sov du med senast?: Marcus, annars mig själv :) 

HAR DU

Cyklat utan händerna: Ja.
Gråtit en hel natt: Inte riktigt.
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: haha försökt xD
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: haha ja säkert.
Haft träningsvärk: Haha ja
Önskat att du var det andra könet: Nej :)  
Velat vara ett djur: Fågel möjligtvis.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Om min rosa dräkt räknas så har jag t.o.m sett en person med det! :D
Tyckt Harry Potter är bra: Ja, förut.
Hatat choklad: - nej

VEM

vem är i rummet med dig? Ingen alls :(
Vem fick du senast sms av? Marcus.
vem tänker du på nu? Svårt att gissa? :)
pratade du senast i telefon med? mamma.
vems hus var du senast i? Mitt? :)
sa du senast “jag älskar dej" till? Marcus :)
vem önskar du var med dig nu? Marcus igen!
vem är din favoritsläkting? ALLA!
vem i din skola går dig mest på nerverna? en person..

VAR

var går du i skolan? Sollentuna.
var är din telefon? I garderoben xD
var är din mamma? Uppe.
var sover du? I min säng.
var handlar du mest? Ingenstans :)
var fick du tag i tröjan du har på dig? morgonrocken.. Jaa, den fick jag i julklapp :) så vet inte ^^
vart åkte du senast bil? Infra City :)  
var i ditt rum är du? säääängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0