Nu får du ge dig Åsa ^^

Haha Åsa har ringt två gånger till mig idag. Första gången hon ringde berättade hon vilken tid jag börjar imorrn, vad jag ska ha med mig, hur jag hittar osv. Allt kändes bra. Vickan ringde mig en stund senare, vi bestämde vilket tåg vi skulle ta. Sen 5 min senare ringer Åsa igen och berättar att jag ska byta avdelning för tredje gången! xD Haha asså.. Aja! Hon har placerat mig på avdelningen ÖAK, hon bytte avdelning för att den här avdelningen är väldigt rolig och intressan för mig sa hon ^^ Nåja, vi får väl se :)

Börjar 12.30 imorrn. Kommer antagligen att jobba väldigt sent. Och på onsdag börjar jag 14.00 ^^ Skönt med sovmorgon i två dagar iaf :) Men jag ser inte fram emot att åka pendel i 50 min.. 47 min om man ska vara petig! Jaja, 4 veckor går nog ganska fort :) Och när vi kommer tillbaka går vi bara i skolan 2 dagar sen är det jullov. Så man kan säga att jag slipper skolan i 7 veckor! ;)

Nu ska jag kolla på film (som vanligt). Om ca 2 timmar ska jag jobba så passar på att ta det lugnt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0