Nu blir det sängen för min del.

Är ganska trött. Har en ganska stressig dag imorrn. Måste till IKEA med mamma ganska tidigt imorrn. Sen måste ja skynda mig hem och hjälpa pappa att sätta ihop skjutdörrarna till min garderob. Sen måste jag ta vissa svåra beslut = tar lång tid.. Sen måste jag handla julklappar. En del av min släkt kommer till sverige på onsdag och innan de åker hem så ska vi ha hunnit handla juklappar som de kan ta med sig tillbaka till Danmark!

Nu ska jag kolla på i rymden finns inga känslor tror jag den heter. Och hämta mina älsklingar Ben & jerrys! Inte orkat äta upp den senaste.

Åh jag är sååå glad! Jag fick VG på en svenska uppgift! Hade räknat med IG på den uppgiften men sen när man kollar på datorn så står det VG! Haha :D

Jaja nu är det film och glass som gäller! Godnatt!



Guuud vilken gammal grönalund bild, 3 år minst! ^^ Undra vem som sitter bakom mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0