Never say never because you never know.

Åh herregud min dag har bara bestått av mat..

Förrätt hos Moma: Ägg halvor fyllda med mosad avocado med kräftstjärtar och dill.
Varmrätt hos Moma: Älgbiffar, örtbiffar, potatis, 3 olika såser, morotslåda, 3 olika sallader, bröd, kantareller osv.
Efterrätt hos Moma: Fruktsallad med vaniljglass.
Fika hos Moma: Tårta, läsk, kaffe, te, kakor, bullar..

Varje gång innan vi ska åka dit tänker jag alltid "nu ska jag äta lite av varje så jag orkar alla maträtter och slipper blir spyfärdig när vi åker hem" Men lyckas jag? Nej.. Allt är så jävla gott så det går inte att bara ta lite av varje. Vi äter där ganska sällan så när vi väl äter där då vill man ju passa på liksom.. Så det blir ingen middag för mig inte! Får inte ens i mig vatten.

På kvällen plockade och rensade mamma och jag alla grejer som låg ute på terassen. Jag rensade mina kläder, det blev 2 kassar med kläder som jag ska ge bort till Emma. Så nu är min garderob full med saker. Men icke kläder. Vi ska köpa två lådor till, sen ska vi skruva upp tre hyllor till, sen kan jag lägga in kläderna. Är helt slut nu efter all mat, städning, saker hit och dit.. Så nu ska jag lyssna på musik och se om jag har någon bra film att kolla på lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0