Mysig kväll!

Okej, jag har redan fått 2 frågor om vad jag är för sjuk. Att det kan vara så intressant ^^ Men då ska jag berätta det för er. Imorse fick jag blodtrycksfall och ringde mamma i panik. Så nu vet ni ^^

Nåja. Var iväg med Jeppe, mamma och hyrde film för en stund sen. Och så fick jag Ben and jerrys också! :D Så det ska jag mysa med ikväll! Just nu lyssnar jag på musik, ska strax ladda över lite låtar till mobilen :) Imorgon ska jag iaf till skolan. Ska inte göra så jag får blodtrycksfall imorrn igen! Då går jag till skolan iaf :O

På onsdag ska jag jobba hos plutten igen. Hoppas han känner igen mig bara, det är ett bra tag sen jag träffade han. Usch vad jobbigt det kommer bli annars..

Jaja, nu ska jag kolla runt på lite bloggar! :)

Så här såg min hals ut imorse när jag hade blodtrycksfall.



två timmar senare såg den ut så här. Jag ser en stor skillnad. Ganska äckligt..


Kommentarer
Postat av: Marcus

Tycker det ser ut som om du sträcker på halsen på första bilden eftersom den är mycket längre och att skinnet ser man är uppdragen vid nyckelbenet :p

2010-11-09 @ 20:30:58
Postat av: Josefine

På ena bilden sträcker jag mer på mig ja, och det gjorde jag för att man skulle se bättre. Men det spelade ingen roll om jag sträckte på mig eller inte, det såg likadant ut ändå. Och jag har inte rört min hals eller dragit i det osv. Det såg ut så.

2010-11-09 @ 20:36:08
URL: http://jjosefineen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Förlåt, men jag ser inte vad det är som man ska se :o

Jag trodde du mena att den andra var smalare och med "utsvält" än den andra nedan den första ^^

2010-11-09 @ 21:01:36
Postat av: Josefine

Haha gubben ^^

2010-11-09 @ 21:24:55
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0