Mina dagar med älskling och idag.

I onsdags kom älskling till mig på kvällen. Vi åt en supergod fruktsallad med vaniljglass som min mamma hade gjort tilll alla. Sen kollade vi på en film, den var inge vidare så kommer inte ens ihåg vad den heter haha! Vi stängde av efter halva filmen ungefär.
Älskling var så himla varm på ryggen, magen, överallt :( Han hade feber den stackarn! Vi myste på kvällen och jag försökte ta hand om honom så mycket det gick. Men mer mot kvällen blev jag helt yr, jag såg knappt Marcus, blev illamående och massa sånt, tog blodsocker men det visade bra resultat.. Ingen aning vad det var för något. Jag var helt skakis i bena hela natten. Under natten frågade älskling mig minst 10 gånger hur jag mådde, så söt! Det var ju jag som skulle ta hand om honom och inte tvärtom!

Jaja när vi vaknade nästa dag så mådde inte sötnosen så bra :( Han var fortfarande väldigt varm och var helt svag i kroppen :( Vi myste in i sista stund tills hans mamma kom och hämtade honom.
Haha det var så roligt när Marcus och min mamma hälsade på varann.  

Min mamma: Hej, Monica!
Marcus mamma: Hej, Monica!

De har aldrig träffats förr. Men det gick bra tyckte jag! :)

Idag (fredag) Var jag som sagt hos tandläkaren imorse. Behöver inte skriva hur det gick eftersom ni säkert redan har läst det i förra inlägget. På eftermiddagen monterade pappa och jag ihop garderoben! Nu står den färdigmonteras mitt framför näsan på mig! Eller, nästan. Vi ska bara montera några till hyllor sen är den klar! Har inte lagt in något än eftersom alla mina saker ligger ute på terassen, så gör det imorrn när jag har mer tid :)
Till middag blev det fisk, älskar det! Och för första gången i hela mitt liv smakade jag gös! Det var den godaste fisken jag har smakat!

Men jaja, nu blev inlägget lite långt men det får ni leva med! Ingen tvingar er att läsa :) hoppas jag ^^ Nu ska jag kolla på film och smsa med älskling!

P.S är lite fattig på bilder. har lite nya bilder på älskling från igår men dem vill jag behålla för mig själv (a) Bilder på garderoben kommer imorrn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0