Min hals är aldrig snäll mot mig!

Imorse vaknade jag 07:30 av att jag knappt kunde andas. Min jävla hals hade täppt igen hela strupen kändes det som. Gick upp och tog en tablett sen försökte jag somna om. Vaknde några timmar senare, då kunde jag andas men inte svälja eller något.. Och det kan jag fortfarande inte. Så min dag har bestått av sängen, film, sängen, film osv.. Har bara ätit fil och en kopp te idag.. Kan inte få i mig något annat. Åh vad jag hatar min hals just nu!

Känns som om jag har tagit över 10 tabletter idag, fast det har jag inte. Men nu orkar jag inte ha ont längre, så nu ska ta en läskig tablett som täpper igen hela strupen nästan. Kan varken dricka eller äta på en timme då. Men så jäkla värt att få bort halsontet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0