Marcus Muppen Älskling Yumyum Hawkins

Om en ynka vecka har vi 9 månader! Det har varit de bästa månaderna i mitt liv! Jag har fått uppleva en hel del nya saker som jag aldrig har upplevt förr. Varje gång när det är några minuter kvar till vi ska träffas blir jag alltid så nervös, det pirrar i kroppen och jag blir helt varm. Du är min första äkta kärlek. Om jag skulle beskriva dig så skulle det här inlägget aldrig ta slut. Skulle jag skriva ner det på papper skulle pennan ta slut. Skulle jag säga det till dig skulle det ta en evighet. Du är helt enkelt obeskrivlig! Obeskrivligt underbar! Söt! Perfekt för mig! Bäst! Nämen ni ser.. Det tar aldrig slut! Varje gång du lämnar mig så ökar saknaden efter dig. Jag saknar dig mer och mer, det blir svårare att vara utan dig. Mina känslor är inte densamma som de var i början. Mina känslor har ökat med hästlängder för dig! Jag är så otroligt kär i dig! Jag ska kämpa för dig älskling! Jag ska kämpa för oss! För vårt förhållande! Vi klarar av allt tilsammans! Nu ska jag försöka avsluta det här inlägget. Jag är verkligen sämst på att skriva sånt här.. Men jag har faktiskt en bra avslutning.

JAG ÄLSKAR DIG SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET MARCUS HAWKINS! DU ÄR MITT ALLT! MITT LIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0