inte så taggad på praktik imorrn.

Igår gick resan bra till älsklingen. Lite försenat men inte så farligt. Vi kollade på film, myste lite sen somnade vi nångång efter 12.

Idag var det meningen att älskling skulle till skolan men han försov sig ^^ Fick umgås mer med honom så det gjorde inte så mycket för min del (a) Vi har segat i sängen hela förmiddagen. Vid 2 tiden var jag tvungen att åka ifrån honom. Skulle träffa Emelie i stan. Skulle kolla på julklappar men hittade inget.. Bara lite till mig själv som ni kommer få bild på sen.
Haha på vägen hem på tåget så släktes alla lampor. Varken Emelie eller jag såg nånting. Det var kolsvart ute och inne haha.

Nu är jag iaf hemma. Har inte ätit middag än men är så frysig så jag tror det får bli te och mackor ist. Missade ung och bortskämd igår så ska kolla på det programet på datorn till tet och mackorna :)

Imorrn jobbar jag kväll. 14.00 - 21.30. Känns skönt att få sova ut men inte så kul att komma hem så sent men det får gå. Jobbar i helgen också.. Blääää på det! Men nu får ni lite färska bilder!






Ching chong godis! och min älskade body lotion som luktar obeskrivligt gott! Fast den krämen ska jag bara använda till händerna, skulle jag använda den till hela kroppen så skulle den ta slut på 5 sekunder. Och burberry är inte billigt.. så den krämen ska jag vara rädd om! Sen köpte jag även leggings från åhlens men det tyckte jag var lite onödigt att ta kort på ^^ Bara vanliga svarta leggings liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0