Hos älskling.

Igår mådde jag inte så värst bra. Det blev väldigt jobbigt när jag stog upp. Men jag åkte iaf till älsklingen, trodde det skulle gå över framåt kvällen. Men inte det.. På kvällen frös jag mer än nånsin. Ont i kroppen och helt svag = feber.. Klockan var ganska sent då så jag kunde inte direkt åka hem då.
Imorse vaknade vi av att min mobil ringde. Det var mamma som berättade att hon hade sjukanmält mig.
Just nu är älskling nere och gör frukost till sig. Jag får absolut inget i mig.. Mår illa som en gris! Bara av att jag dricker så blir det värre. Är helt uttorkad.. Jaja, jag ska åka hem framåt dagen, egentligen ville jag åka hem imorse, vill inte smitta älsklingen.. Men måste vänta lite. Har precis tagit tablett så när den börjar värka får jag försöka röra mig hemåt.
Men imorrn måste jag till skolan och ta reda på vissa saker, kanske ringa min praktikplats osv. Sen åka hem på direkten. Men nu ska jag fortsätta kolla på film och vänta på älsklingen! Hoppas ni mår bättre än jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0