Gamla stan och julmarknad :)

Idag har jag varit i stan med mamma. Vi gick runt lite i åhlens och NK :) Hittade en parfym som jag ville ha.. Men den kostade över 1000:- och det tänker jag inte lägga på en parfym! Sen skulle vi gå mot gamla stan men vi fastande nere vid plattan där det var en konstnär som målade med spray flaskor! Hur fint som helst, såg så himla proffsigt ut! Men tillsist kunde vi slita oss men då fastnar vi av en EXAKT KOPIA av Michael Jacksson! Han dansade likadant! Samma steg! Samma rörelser! Samma kläder! Samma hår! ALLT! Spelade in det, kan lägga upp videon senare. Ni kanske inte tycker det var så likt men när jag väl stod där började jag undra om det inte var Michael Jacksson som stod där och dansade!? Han såg väldigt ung ut.

Sen gick vi i gamla stan. Hur mysigt som helst. Var så himla nära på att köpa flera saker. Men jag höll mig borta. Måste använda pengarna till något vettigt! Speciellt nu när julen börjar närma sig. Så det ända jag köpte var en jordgubbs godis och en annan sak som jag ska använda till älsklings julklapp :) Sen åt vi i stan också. En riktigt mysig dag med mamma! Förutom att det snöade så himla mycket och att det var så kallt..

Om jag tänker efter så har jag spenderat hela min helg med mamma! :O I fredags åt mamma och jag på ching chong restaurang och sedan spenderade vi kvällen framför tv.n med massa gott. Igår var vi i stinsen. Och idag har vi varit i stan tsm :) hehe.

Nu får ni lite försenade bilder från gymnasiemässan. Dålig kvalite tyvärr!





Blogg.se vägrar låta mig lägga upp fler bilder. Så det blev bara två.. Aja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0