Fyller år om 5 dagar :D

Haha, snacka om att längta efter sin födelsedag som ett litet barn ^^ Haha jaja!

Om skolan idag då. Hade vi lite teori sen gick vi mot idrottshallen. Vi skulle ha friidrott och femkamp. Men det blev helt annat.. Har fortfarande så satans ont i benen. Känner knappt av dem. Nog om det!

När jag kom hem slocknade jag på direkten. Vaknade, åkte till jobbet. Han grät ingenting idag! Haha bara för att han fick russin xD När han hade somnat i min famn bar jag upp honom till sängen men då vaknade han när jag skulle gå och ryckte tag i mn tröja ^^ Låg kva i 5 min med honom och sedan gjorde jag ett nytt försök att smita. Men den ungen vaknade igen.. Och den här gången gjorde han det svårt för mig.. Han la sig över mig och hur tusan skulle jag få bort honom utan att väcka honom!? Men jag lyckades :D Haha. 140:- rikare wiie.

Nu är jag iaf hemma. Duschat och pratat med sötnosen i telefön :) Nu ska jag strax hämta dricka sen kolla på
Eva & Adam! :) Inte ett dugg trött så undra hur det här ska sluta.. Men godnatt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0