Bytt avdelning.

Åsa ringde mig precis och nu har jag bytt avdelning eftersom det inte gick att få tag på min handledare på ÖAK! Är ledig på måndag, börjar jobba på tisdag först. Ganska skönt faktiskt. Åsa ska ringa på måndag och berätta vilka tider jag har osv ^^ Mycket strul med huddinge..

Mamma kom precis hem. Hon behöver hjälp med att handla. Hon säger att hon ska laga någon speciell middag idag som vi aldrig har smakat förr ^^ Mer säger hon inte. Det ska nog bli lite intressant! Så ska hjälpa henne att handla.

Skönt att min feber är borta, nu är det bara halsontet som ska försvinna. Hade så himla ont imorse så ingen ide att åka till skolan. Men det fick jag ju göra iaf... Men det var tur de! Censie den snälla människan hjälpte mig med massa papper till ett svenska arbetet som jag helt hade glömt bort! Så det var bra det! Ni får bilder på presenterna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0