blodig söndag (y)

Min morgon startade med att jag fick åka in till akuten. Fick reda på att jag har virus i kroppen. Får vänta ut tills det släpper helt enkelt.
När jag var klar där så behövde mamma åka till stinsen och byta en jacka. Så det gjorde vi när vi ändå var ute med bilen. Vi åt även lunch där. Fast om man inte ens orkar hamburgaren så vet jag inte om man kan kalla det lunch? Men iaf.
När vi satt i bilen så kom mamma på att hon hade en tavla i bak som hon ska lämna tillbaka till IKEA. Så vi rörde oss mot IKEA och när vi sitter i bilen så känner jag hur nånting rinner ifrån mig. Jag tar handen och ser sen att hela handen är full med blod. Det blev lite panik i bilen. Vi åkte på motorvägen så man kan inte stanna. Men jag hittade en handduk till slut som jag kunde täppa till med..
PÅ vägen hem från IKEA hostade jag blod också :S

Aja, äckel dag rättare sagt. Hade inte allt blod kommit hade dagen varit mer lyckad. Tur att jag är ledig imorrn iaf. Då ska Åsa ringa mig och berätta när jag börjar praktiken på tisdag. Ser inte fram emot att åka pendeln på morgonen. Efter tredje stationen är hela tåget fullt. Och jag ska åka ända till flemingsberg = massor med stationer = proppat tåg = en intryckt tjej = JOBBIGT! Hoppas på att börja senare så slipper jag allt det där!

Men nu ska jag ta en apelsin som jag äntligen kan äta! Och kolla på film.


Ibland vill min kamera sammarbeta med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0