Ångest

Det var en bit av en låt i förraa inlägget som ni säkert förstod :)

Har jobbat på riktigt bra idag. Har bara en fråga kvar sen är jag klar med american history x! Hade utvecklingssamtal 15:00. Det gick mycket bättre än förväntat! Jag hade inga IG:n. Jag ligger mellan VG-MVG i samhäll, engelska och idrott! :D Glad! Efter skolan åkte jag hem med mamma, slapp ta tåg för en gångs skull ;) Vi stannade i stinsen på vägen hem, där jag fick Ben & jerrys!

Jag är ganska trött. Kan bero på att jag har haft ångest hela kvällen! Mer går jag inte in på. Men nu måste jag verkligen prata med mamma! Och sen måste jag ringa ett viktigt samtal! Och imorrn måste jag prata med Ida, hon kan nog svara på mina ångest frågor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0