Älvsjömässan!

Om jag inte minn fel så var jag där igår? ^^ Mötte Jojan i stan, vi stack och åt. Och sedan åkte vi vidare mot mässan. Proppat med folk. Vi hade consensum tröjor på oss och ett stetoskåp runt halsen ;) Alla som var intresserade av vår skola fick massage av oss, och man märkte vilka som bara var ute efter massage och vilka som verkligen var intresserad av vår skola.
Det kom 2 killar och frågade mig lite saker.

Killarna: Är din skola bra?
Jag: Självklart!
Killarna: Går det många tjejer där?
Jag: ja, tyvärr går det mest tjejer där.. (Och då menar jag inget illa! Utan, det skulle vara lite roligare om fler killar sökte och inte bara tjejer)
Killarna: Haha, men jag menar.. Sånna fina tjejer som du.

Hahah ja, och så fortsatte det så xD

Dagen flöt på, kom massa folk till oss. Vi masserade både killar och tjejer. Och så klart så kan vi inte få slippa alla barnsligheter! Ett gäng killar som höll på och larvade sig, lite snuskiga om jag får säga det själv!
Nåja, mötte Emelie där också! Jäklar vad snyggt hår hon hade! Hon går frisörlinjen.

Men ja.. Vad mer.. Åkte hem med Jojan, vi sa hejdå vid t-centralen och så fortsatte jag hem. Åkte till tomtenatta där allt sprack! ATTANS......!!!! Aja, inget jag kan göra. Nu blev inlägget lite långt så skriver i nästa inlägg om denna sega dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0