17 år idag :D

Skolan var lugn idag. Vi fick reda på våra praktikplatser imorse. Jag fick på Huddinge sjukhus på OAK avdelningen? Inte ens läraren visste vad det var för avdelning :S Vi fann inget som hette OAK på internet heller.. Aja, har fått massa gratulationer idag! :D Och facebook ska vi inte ens tala om ^^ Trodde inte att jag skulle få så många gratulationer men redan 00:01 så rabblade det in gratulationer! och det gör det fortfarande!

Haha jaja! Var på sjukhuset idag på en koll. Det var helt kaos, massa sura människor, skrik och bla bla.. Efter sjukhuset så handlade mamma och jag tårta, bullar, kakor osv. Släkten kommer om en timme och firar mig. Jag valde en blåbärstårta med vanilj och massa gott :D Ska försöka hinna ta kort på den innan någon smakar på den!
Men nu måste jag städa rummet. Vänta på släkten och till slut plugga.. Har prov imorrn, härligt asså (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0