vet ni hur man ser att en bil kommer från polen? på lacken :D

MAHAHA! bästa rubriken! xD
Idag vaknade jag av älsklingens pussar (a) min mysiga unge! :D vi myste lite innan vi började fixa oss. Jag är super glad, har fått låna älsklingens tröja :D använde den hela dagen i skolan, varje gång jag saknade älsklingen kunde jag bara lukta på tröjan, den luktar honom fortfarande! haha mina kompisar märkte VERKLIGEN inte att det var Älsklingens tröja jag hade på mig (a) Tog tåget hem med Bella. Direkt hem sen ta moppen till Amadeus.

Nu har man kommit hem från Amadeus :) Tog moppen dit. Han blev jätteledsen när hans mamma gick men sen kom superjossan med sina moppenycklar! :D då blev han skitglad och skrattade jättemycket :D har en liten vovve på nycklarna, den gillade han :D han var sååå MYSIG! han ville kramas hela tiden.
Jag badade honom och gav han välling :) shitt vilken glupps bebis! :O han slurpra i sig hela vällingen på 30 sekunder! :O snacka om att han blev trött sen ^^ la mig i sängen med honom i famnen, han somnade på min mage. Fick dra upp tröjan lite, han kunde sova bättre om han fick känna min kroppsvärme :) Mamman kom hem vid 22.00. På den här lilla tiden jag passade honom har jag tjänat 210:- ^^
Åt när jag kom hem, hann inte äta innan jag åkte. Min mobil är lite repig (a) Amadeus vägrade släppa min mobil! :O han höll på att smsa Marcus också, smart unge asså! :O
Aa, det var väl min dag, nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och smsa.
Imorrn ska jag till Naturhistoriskamuseet, tror det hette så iaf xD trååk! vet inte hur man åker dit heller xD men ska åka med Bella så :) tar väl tåg till t-centralen och sen tunnelbanan :) Haha aja, nu ska jag fortsätta med det jag gör!

Den här bilden skickade älsklingen till mig, min gullunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0