vad är det som händer med mig egentligen.. kan någon tala om det...

Idag vaknade Marcus och jag av mitt alarm, fy vad trött man var! det var bara att klä på sig och åka till skolan för att förbereda sig för matte nationella! älskling försökte hjälpa mig men det gick urdåligt, jag fattar nada.. följde med honom till stationen sen gick jag tillbaka till skolan och försökte plugga! Tillsist var kl 10.15 då fick vi proven och direkt när vi fick provet skrek alla ut VI FATTAR INTE FÖRSTA FRÅGAN! xD stoooort fail! Provet gick åt skogen! kunde nada.. IG! Blev klar på ungefär 1 timme. då drog johanna och jag till lunchen. ingen toppenmat direkt. Sen på rasten satt jag vid sofforna och halvsov.. därefter hade vi estet, då jag nästan halvsov också.. och tillslut matte, den orkade jag inte ens stanna kvar på. En del folk undrade också vad det var med mig, det kunde jag inte själv svara på.. Gick hem och la mig i sängen och somnade på 1 sekund! och vaknar 3 timmar senare, lika trött! mamma säger att det är wook till middag, men jag ville inte ha någon mat, jag fick seriöst inte i mig något utom mineralvatten.. åt en halvtallrik flingor sen har jag inte ätit mer, får inte i mig mer heller.. och jag gör inte det här med mening. skulle jag inte må så här så skulle jag äta som en gris! Ska bara mysa ikväll, är fortfarande helt slut, har tagit snart en halvtimme för mig att skriva det här inlägget.. skönt med långhelg iaf. men har deadline på fredag igen och då ska jag även jobba kväll! och då har älsklingen och jag 3 månader också! <3
Sen får vi se, men just nu ser det ut som om jag ska jobba på lördag också.. men det får vi se. Johanna vill att vi 4 ska träffas igen (Marcus, jag, johanna och Tobbe). men nu ska jag avsluta det här, ska ladda över lite bilder från kameran också. om jag orkar dvs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0