TÄNKER ALDRIG MER SÄTTA MIG PÅ EN MOTORCYKEL!

Fy fan vilken dag! ska försöka ta det kortfattat, vilket jag kommer att misslyckas med, men skitsamma! xD
På morgonen degade jag i sängen tills mamma kom hem och hämtade mig. Då åkte vi och hämtade mormor och sedan åkte vi till märsta. Vi kollade på olika saker. När jag kom hem tog jag moppen med Emelie till donken xD sen åkte vi runt lite innan vi åkte hem till mig och hoppade studsmatta. Och därefter åkte vi till norrsjönn. På vägen dit såg vi Daniel och massa andra, dom ville att vi skulle komma så vi åkte in till en parkering där deras 2 bilar och 2 motorcyklar stod. Såklart ville dem pröva våra moppar men NO WAY! till slut tjatade Daniel på mig att jag skulle sätta mig på hans motorcykel. fast.. jag kom inte upp! xD han fick bära upp mig, inte nådda jag ner heller! (a) sen bad jag om att få gå ner! men då satta han sig bakom mig och började starta motorcykeln! jag hade ingen hjälm och satt bara i linne! han börjar stegra och där sitter jag framför en 18 åring och är jätterädd! varför Daniel.. vem som helst men varför Daniel..! och inte hjälper han mig ner senare.. fast kunde gå av själv märkte jag.. då satt jag mig på moppen och åkte iväg allt jag hade till norrsjönn, emelie kom senare med sin sega 30 moppe! xD sen hände inte så mycket mer. Lyssnar på musik just nu och pratar med sebbe och massa fler. Fast nu ska jag ner och duscha, orkar inte men måste! fryser gör jag också! great! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0