Seriöst..

Sur dag.. vad är det med alla människor!
En blev sur för att jag inte tog tåget med personen!
En blev sur för att jag tog tåget med Marcus imorse!
En blev sur för att jag inte erkände att jag pratade med en kille imorse?
Suck..

Min dag började med att vakna upp i älsklingens famn. Han sov över igår till idag, myys! vi myste, dumma älsklingen gjorde det jobbigt för mig! han pussade mig hela tiden! ville inte slita mig ifrån honom! buhu!
Sen tog vi tåget som gick 7.58. På tåget satte det sig en kille precis framför mig och Marcus och fy fan vad han glodde! När jag väl mötte hans blick satt jag tyst resten av tågresan..
Jag mötte Ida i skolan en timme innan skolan började så köpte vi dricka och bulle. Sen pratade vi massa om Marcus och mig. Hon hjälpte mig en massa. Sen bytte Ida och jag mobil under dagen, jag snackade med Erik (hennes pojkvän) och hon snackade med Marcus. En grej Marcus skrev tolkade jag på ett dåligt sätt och jag har fortfarande inte smält det, kunde bara tolka det dåligt, Ida förklarade minst 8 gånger men tolkar det fortfarande dåligt, och ja ni fattar..
Efter skolan följde jag med Olli och Ida till affären. sen åkte jag hem. Blev depprimerad så orkade inte va vaken, gick och la mig i sängen och sov. vaknade vid 20.00 och då åkte jag ut med moppen med Emelie. vi åkte runt, blev förföljda osv.
Sen blev det lite för kallt så vi åkte hem. Och nu sitter jag här med skolbäckerna flera meter ifrån mig. Det är DEADLINE att lämna in arbetet på fredag så måste jobba järnet imorrn! :(
Det här är första gången på riktigt länge jag är så här ledsen.. man har folk som bryr sig men ibland så vill man inte prata om det. så funderar på att stänga av mobilen, för när det här inlägget syns i bloggen kommer en del att sms/ringa, orkar inte prata om det, måste bara tänka, speciellt på saken Marcus skrev till Ida idag..

Men men. Imorrn kommer älsklingen till mig och sover över <3 det behövs nog
Är ledig imorrn och på fredag, studiedag skööönt! På lördag ska älskling och jag sova över hos Ida i deras lägenhet, Marcus och Erik ska kolla på formell 1 :P och Ida och jag ska prata :) kanske gå en promenad eller nått mysigt :)

Är lite borta på bilden xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0